BANTAHAN DEMI MENEGAKKAN KEBENARAN...ALLAHUAKBAR!!!

Nuffnang

Blogger Sokong Polis DiRaja Malaysia

Ex-Bounders

Ex-Bounders
SC 449

meh layan jab

Middle Of The Road - Soley Soley SABAI-SABAI (Thai Song) by ThongChai McIntyre ทำในประเทศไทย made in thailand KALAU BERPACARAN by sohaimi meor hassan, ana rafalli & altimet

Sunday, June 19, 2011

Perlancaran BerSHIT 2.0 Dirasmikan Oleh Betina Pundek

ketika ini disambut dgn laungan Takbir oleh pengikut PAStor
p/s: malam tadi aku rasa meluat-luat, menyampah tengok si betina laknat ni




Si Keling Pundek Betina ini :

Pengerusi BERSIH ini adalah bekas Presiden Majlis Peguam dan wanita Hindu yang terlibat

1) Pembela dan peguam yang paling kuat pertahankan kes murtad Lina Joy

2) Pendokong dan Penggerak IFC ( Interfaith Commission )

3) Kuat pertahankan kes-kes murtad

4) Menyeru rakyat Sarawak bangkit dan berhimpun seperti rakyat Mesir di Dataran Tahrir .

5) Penyokong Utama Penggunaan Kalimah Allah di gereja

6) Pengasas dalam menghapuskan Hak Orang melayu dan Bumiputera

Tapi ini semua tak mendatangkan apa apa makna kepada orang PAS dan juga Umat Islam dalam Pakatan yang lain kerana pada mereka waktu ini adalah Kuasa Politik dan bukannya Agama mahupun bangsa.

Lihat sahaja bagaimana PAS menyokong penggunaan kalimah Allah dalam GEREJA dan lihat bagaimana PAS menyokong Pelakon Lucah Eli Wong, Anwar Ibrahim, Teo Nie Ching dan juga Teresa Kok.

Anwar Ibrahim yang satu tika lalu teruk di hentam PAS juga sekarang di julang seolah olah Anwar Ibrahim ini malaikat sepertimana kata Nik Ajis yang mendesak mereka yang menfitnah Anwar Ibrahim harus Menjilat kaki Anwar.

Gelaran Anwar Al Juburi yang di berikan oleh Mat Sabu yang kini Timbalan Presiden PAS juga sudah tidak di dengar dan di suarakan oleh pengikut PAS walaupun satu tika lalu lihat sahaja kelibat Anwar Ibrahim pasti akan di susuli Anwar Al Juburi oleh pengikut PAS.

Begitu juga dengan PKR yang pada awalnya adalah PKN, parti Keadilan Nasional yang asas parti adalah Melayu Islam. Namun setelah Anwar Ibrahim keluar dari penjara maka di Gubal perlembagaan PKN dan menjadi PKR.

Apa perlembagaan yang di gubal? Ohhhh banyak yang di gubal namun Gomo nak ingatkan dua pekara sahaja yang benar benar menjadikan PKR parti bukan lagi di berasaskan Melayu Islam.

1- Membuka ruang buat semua bangsa dalam merebut sebarang jawatan dari peringkat akar umbi sampailah ke jawatan tertinggi parti.

2- Islam di tolak ke tepi dengan menjadikan PKR bebas sepertimana DAP.

Itulah PKR yang dulunya PKN, nampak seperti telus dan bebas namun sebenarnya Anwar Ibrahim tahu tampa sokongan kaum Cina dan India beliau tidak mampu mengucar kacirkan Negara dan berpengaruh.

Jadi tidak lah pelik sekiranya Ambiga Betina Sundal yang merupakan seorang Pejuang Kafir dengan menyokong Penggunaan Kalimah Allah di Gereja, Wanita Islam Murtad, dan macam macam hal lagi berkaitan Orang Melayu dan Islam di sokong oleh PAS dan PKR.

Cuma Gomo agak hairan dan pelik kenapa rakyat Malaysia yang cintakan keamanan harus turut sama dalam Demo Bersih ini? Kenapa? Apakah kerana amarahnya kepada kerajaan dalam isu isu lain maka rakyat wajar turun pada Demo Bersih anjuran KAFIR yang anti Melayu dan Islam ini?

Mungkin kita tidak nampak kesan panjang dalam Demo Bersih ini namun Gomo nak ingatkan kepada semua bahawa apabila berjalannya Demo bersih ini dan yang akan mendapat untung adalah orang Kafir dan bukannya orang Islam.

Seorang KAFIR di julang sebagai pemimpin kepada orang Islam yang Menentang Kerajaan Islam yang ada. Apakah ini tidak jelas kepada orang Islam di Malaysia?

Semoga rakyat Malaysia buka Mata dan Telinga mendengar dan melihat apa yang berlaku di sekeliling kita hari ini. Orang Melayu bercakaran dan Bangsa pendatang perolehi keuntungan. Yang bersatu adalah bangsa pendatang dan yang berpecah adalah orang Melayu sendiri.

KAFIR di julang sebagai Pemimpin Tapi Kerajaan Islam yang melakukan banyak pembangunan Islam buat Malaysia cuba di tentang. Semoga terbuka hidayah Rakyat Malaysia di dalam Hal ini.Dipetik Dari PapaGomo

No comments:

Post a Comment