BANTAHAN DEMI MENEGAKKAN KEBENARAN...ALLAHUAKBAR!!!

Nuffnang

Blogger Sokong Polis DiRaja Malaysia

Ex-Bounders

Ex-Bounders
SC 449

meh layan jab

Middle Of The Road - Soley Soley SABAI-SABAI (Thai Song) by ThongChai McIntyre ทำในประเทศไทย made in thailand KALAU BERPACARAN by sohaimi meor hassan, ana rafalli & altimet

Thursday, January 17, 2013

Assalammualaikum...Mengapa saya kembali berBLOG?

ini kerana disebabkan terpanggil dgn coretan mahupun luahan rasa Blood Brother PapaGomo yang jugak sahabat karib saya...meskipun saya tidak berBLOG buat seketikA tapi saya ada tetap menghubungi PapaGomo secara ONPHONE untuk bertanyakan tentang dunia perjuangan Cyber..Untuk pengetahuan semua Reezqeen Hill  (Blogger UMB) adalah juga adik kandung saya..Memang perjuangan kami sama..Tapi cara perjalanan kami adalah berbeza..walaupun ada tikanya kami sendiri bercanggah dgn cara perjalanan kami tetapi atas nama PERJUANGAN menentang Pakatan Haram Jadah kami tetap 1...
Untuk PAPAGOMO ANDA TELAH MEMBUAT SAYA KEMBALI UNTUK BERBLOG...PERJUANGAN TETAP DITERUSKAN MESKIPUN TIADA IMBUHAN

No comments:

Post a Comment