BANTAHAN DEMI MENEGAKKAN KEBENARAN...ALLAHUAKBAR!!!

Nuffnang

Blogger Sokong Polis DiRaja Malaysia

Ex-Bounders

Ex-Bounders
SC 449

meh layan jab

Middle Of The Road - Soley Soley SABAI-SABAI (Thai Song) by ThongChai McIntyre ทำในประเทศไทย made in thailand KALAU BERPACARAN by sohaimi meor hassan, ana rafalli & altimet

Saturday, January 19, 2013

Pendidikan adalah terlalu mahal untuk dipolitikan

Memang betul kata Perdana Menteri kita "Pendidikan adalah terlalu mahal untuk dipolitikan"...kerana sekarang ni terlalu ramai org yang terlalu pandai berkata pendidikan percuma sepanjang hayat sehingga ramai penuntut universiti memberontak...untuk mendapatkan pendidikan percuma...apa ke bangang sangat golongan penuntut ni..Apa ingat semua benda dalam dunia ni percuma ker?... Untuk masa kini tiada apa yang percuma....pinjaman ptptn pun nak disponsor jugak ker...bodoh!!! DAH BUAT PINJAMAN BAYARLAH BALIK..Kalau nak percuma camtuh hutang PTPTN NAK DIHAPUSKAN..Aku pun nak tuntut hutang kad kredit aku dihapuskan..or hutang pinjaman perumahan dihapuskan dan ditanggung oleh kerajaan...dah cukup la kerajaan sediakan pendidikan awal secara percuma dari darjah 1 hingga tingkatan 6 itu pun dengan sedikit bayaran yang aku rasa tak membebankan ibubapa..tapi disebabkan segelintir penuntut universiti yang terpengaruh dgn dakyah jahat pakatan haram yang mungkin telah dijanjikan sesuatu oleh mereka kepada golongan penuntut universiti..NOTHING IS FREE IN THIS WORLD..gunakan otak untuk berfikir..LU ORANG susah pun bukan dorang nak bagi lu orang makan..

2 comments:

  1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI


    ReplyDelete
  2. Asalamualaikum sahabat seperjuanganku"" sob kalau kerja jadi tkw sangat-sangat lelah" beruntun kalau dapat majikan yang baik.. jangan sampai seperti yang aku alami dulu waktu di singapur. Dapat majikan galak cerewet lagi. salah sedikit kena marah lagi.. tapi aku tidak boleh menyerah demi keluarga yang aku cintai"" yang penting badan ku sehat. kebetulan waktu itu teman ku buka internet di temukan nama mbah Suro beserta dengan nomor Whatsapp nya +6282354640471 di halaman facebook. ternyata beliau orang pintar dan bisa di percaya. awalnya aku sangat takut, penasaran dan takut berdosa sama yang kuasa. tapi apalah boleh buat nasi sudah jadi bubur, aku ceritakan ke adaanku dan dia berikan saran, untuk keluar dari himpitan ekonomi melalui Pesugihan Dana Ghaib ini. Alhamdulillooh bener2 terbukti sama aku. Ku doakan buat sahabat2 seperjuanganku semoga kalian sukses amin...
    Beliau juga bisa bantu orang seperti togel 3D/4D/5D/6D, pelet, penglaris Usaha, dll

    ReplyDelete